Elke dag is anders, dat is een feit. Je houdt van afwisseling en uitdaging in je job.
Je bent voor heel wat verschillende administratieve taken verantwoordelijk, je biedt de optimale ondersteuning en draagt zo bij aan een vlotte dagdagelijkse werking.
Je bent heel proactief , hebt oog voor detail en vernieuwing. Je bent niet de typische uitvoerende management assistent, maar je bent iemand die graag initiatief neemt en die de kans grijpt om bij te dragen tot een organisatie die houdt van vernieuwing, verbetering en efficiëntie . Je hebt een kritische blik en stuurt bij waar nodig.
Je houdt van zelfstandig werken en stelt je flexibel op naar taken en werkuren. Je hebt een flexibel uurrooster. De standaard uren zijn van 9u tot 17u.
Jouw belangrijkste uitdagingen:
3 Redenen waarom dit (n)iets voor jou is?
Een stabiele werkgever, Zorgbedrijf Antwerpen is de grootste zorgspeler in Antwerpen.
· Een contract van onbepaalde duur 100%
· Een marktconform loon. Relevante werkervaring komt in aanmerking voor jouw anciënniteit.
· Een pakket van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering vanaf werkdag 1, een groepsverzekering, een fietsvergoeding, een bedrijfsfiets of een terugbetaling van 80% van je kosten voor het openbaar vervoer en een smartphone met gsm-abonnement.
· Een warm welkom : je krijgt letterlijk een welkomstpakket. Tijdens de onthaaldagen maak je uitgebreid kennis met ons bedrijf en krijg je alle nodige informatie om je job ten volle uit te oefenen.
· Afwisseling en uitdaging . Of was het uitdaging en afwisseling? Je mag gerust zijn: Geen enkele dag is hetzelfde. Je werkt samen met veel verschillende mensen en je krijgt een gevarieerd takenpakket.
· Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling . Je kan bij ons heel wat interne en externe opleidingen volgen om persoonlijk en professioneel te groeien. Sterker nog we zullen je stimuleren om opleidingen te volgen.
Een aantrekkelijke verlofregeling zodat jij op tijd kan ontspannen! Werken en leven in balans, dat vinden we zeer belangrijk. Daarom 4 extra dagen verlof en veel acties vanuit onze afdeling Welzijn.
Liesbeth Van Dyck
0487 69 95 13
liesbeth.vandyck@zorgbedrijf.be